חיפוש

מערכת החינוך בגן יבנה התחדשה במגמה חדשה, עדכנית ומיוחדת במינה – מגמת פרסום בניו מדיה

כך, בית הספר 'אורט' על שם נעמי שמר בגן יבנה נבחר כאחד משישה בתי ספר בכל הארץ שיפעיל את המגמה המיוחדת, במסגרתה התלמידים עוברים הכשרה ורוכשים כלים שיסייעו להם להשתלב בענף הפרסום והניו מדיה בעתיד. התלמידים רוכשים מקצוע מבוקש ולומדים כיצד להפוך לאנשי ונשות המדיה והתקשורת המובילים בישראל.

במגמה לומדים תלמידים ותלמידות בגילאי כיתות י' – יב' ובמסגרתה הם נחשפים לשפת התקשורת והמדיה ומתנסים בהפקת סרטונים קצרים, וידאו-קליפים, פרסומות מסחריות וחברתיות, סרטונים ויראליים ועוד. בנוסף, התלמידים והתלמידות מתמחים בתסריטאות, בימוי, עריכה, צילום, הפקה, פרסום ויחסי ציבור, בנית אתרים, לימודי פוטושופ ועוד.

בסיום, חווית הלימודים במגמה היא אדירה, התלמידים יוצאים במהלכה לסיורים באולפני טלוויזיה ונחשפים לכל כולה של התעשייה. הם פוגשים אנשי ונשות תקשורת מובילים בארץ ושומעים על העבודה שלהם ממקור ראשון.

הקמפיינים עליהם עובדים התלמידים והתלמידות במסגרת המגמה הם קמפיינים חברתיים שמטרתם להוביל לשינוי.  בסוף השנה ייבחנו התלמידים בבחינת בגרות על הפרסומות אותן הם יצרו בהובלתם של המורה המעשי, אבנר גולן ובהנחיית רכזת המגמה, אורית ברגר.

רק לאחרונה התקיימה תחרות פרסומות חברתיות בין קבוצות משכבות י-יב בבית הספר ואת המקום הראשון גרפו תלמידי כיתה י'1: שחר מטירני, אור ליפשיץ, גל אלקבץ ולוטן חן ציון שיזמו פרסומת שקוראת לבני הנוער לא לצרוך אלכוהול. ההצבעה בתחרות התחלקה בין 120 תלמידי שכבת ט' לבין מורי המגמה , נציגות מועצת תלמידים וכן סגנית המנהלת. בשנה הבאה המגמה החדשה מכוונת לתחרות 'סברס הזהב' הארצית.

 

מבזקים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות